• BIST 98.314
  • Altın 144,066
  • Dolar 3,5732
  • Euro 3,9941
  • İstanbul : 15 °C

SERVİSÇİLERİN KADERİ BU MU?

Murat Erdoğan

Kartal Soğanlıkta bugün çok farklı bir olay yaşandı. Yaşanan bu olay tüm servisçileri ve ibret alınması gereken kurumları ilgilendiriyor.

ULAŞ-İŞ sendikasının üyeleri tarafından 3 aydır geniş kapsamlı bir toplantı yapılmış 08.04.2013 tarihinde saat: 09.30’da Kartal Soğanlıkta buluşmaya karar verilmişti. Ayrıca toplantının günü ve yeri sendika yönetimimiz tarafından sendikalar masasına ve emniyet yetkililerine bildirilerek gerekli önlemler alınmıştı.

Bir grup arkadaşımız ise geçtiğimiz hafta İSAROD adıyla bilinen servis odasına gidip başkanıyla bu konu hakkında görüşmüş ve onları da davet etmişti. Sağolsun Başkanları, toplantının giderlerini ikram malzemelerini de karşılamak istemiş ve arkadaşlarımızda bunu kabul etmişti.

Toplantıdan bir gün evvel Pazar günü bir telefon trafiği yaşanmış ve şahsım aranarak daha evvel bazı görüş ayrılıkları yaşadığımız İSAROD Başkanı ile ilgili bir husumetim olup olmadığı, bu toplantıyı düzenleyen üyelerimiz tarafından sorulmuş. Şahıslarla ilgili bir husumetimin olmadığı asıl olması gerekenin servisçilerin hak ettiklerini alması gerektiği olduğunu beyan ederek toplantıya onlarında konuşmacı ve misafirimiz olarak katılmasının çok iyi olacağı tarafımdan dile getirilmişti.

Toplantıya hazırlandığımız sırada salona astığımız sendika ve dernek logolarımız misafir diye tabir ettiğimiz İSAROD’daki Yönetim Kurulu üyeleri tarafından asılı oldukları yerden indirildi. Misafire saygı gereği buna müdahale dahi etmeden beklememiz tarafımızdan uygun görüldü. Sonuçta servisçilerin hakkı ve hukuku bizim için her zaman öndedir ve biz ULAŞ İŞ olarak hizmeti gönüllü olarak yapan ender STK’lardanız.

İSAROD yönetiminden bir arkadaşımız sunumu gerçekleştirip İSAROD’un düzenlemiş..! olduğu toplantıya katılımlarından dolayı servisçi arkadaşlara teşekkür edip, Sözü oda başkanları Sayın Hamza ÖZTÜRK e vererek oturumu açtı.
Sevgili Hamza Başkan servisçilerin sıkıntılarından bahsederek neler yaptıklarını ve neler yapabileceklerini anlattı. Konuşması tarafımızca da kesilmeden dikkatlice dinlendi.

Sonrasında oda yönetiminde bulunan Kardeşimiz mikrofonu alıp Türkiye ULAŞ-İŞ sendikası Başkanı Abdürrahim BARIN’a söz verip onu kürsüye davet etti. Abdürrahim Başkan da aynı konulara değinip servisçilerin özellikle tahdit konusunda ortak hareket etmelerini bu konuda oda, sendika ve derneğin 2011 yılında ortak karar alıp basın açıklaması yaptığını anlatarak bu işin sonunda anlaşılmayan bir nedenden dolayı İSAROD’un bu eylemden vazgeçtiğini ve sebebini anlayamadıklarını ifade ederek çözümün bir an evvel eyleme geçirilmesi olduğunu söylemiş ve konuşmasına devam ederken İSAROD oda yönetimi ve Başkan Hamza ÖZTÜRK beraberce kürsüye çıkarak konuşmacı ULAŞ-İŞ sendika başkanı Abdürrahim BARIN’ın elinden mikrofonu alıp "terbiyesizlik yapıyorsun, Toplantı bitmiştir bizimle beraber gelen üyelerimiz salonu terk ediyoruz" diyerek anons etti.

Yüzlerce kişi içinde ummadığımız bir tavır sergileyen İSAROD üyeleri ve Başkan Hamza ÖZTÜRK, bunun ardından 7 kişi ile beraber salonu terk etti. Buna rağmen sorunlarına çözüm ve muhatap bekleyen esnaf salonu terk etmeyerek, Sendika danışmanı Sayın İsmail TOPKAR ve İSDER Başkanının dinlemeye devam etti.

Olaydan sonra salondaki servisçilere hitaben şahsım mikrofonu alıp toplantıyı düzenleyen ve İSDER’i – İSAROD’u – ULAŞ-İŞ sendikası ev sahipliğinde çağıran sendika üyemiz İsmail YILMAZ ve Erkan DUMAN’ı kürsüye alarak bu toplantıyı düzenleyenler olarak kimin ev sahipliğinde yapıldığını ve kimlerin misafir olarak çağrıldığını yüzlerce kişi huzurunda bir daha teyit ederek ULAŞ-İŞ sendikasının toplantısı olduğunu vurgulandı.

Yaşanan bu olayı Kamuoyunu bilgilendirmek maksadı ile ilginize sunuyoruz.

Fakat hakkı gasp edilen haksızlıkların diz boyu olduğu bu sektörde gönül isterdi ki, böyle bir olay yaşanmasın demokratik bir ortamda sadece meseleler görüşülsün. Ama ne yazık ki Resmi olarak ULAŞ – İŞ sendikasının düzenlemiş olduğu bu toplantıda genel başkanımız konuşurken İSAROD Başkanı Hamza ÖZTÜRK tarafından sözü kesilip, Genel Başkanımıza terbiyesiz diyerek salondan çıkması ve gitmesi ile son buldu.

Olması gereken resmi kurum ve STK’ların ortak payda da servisçilerin çıkarı için buluşmasıydı. Biz yinede bugün yaşanan olumsuzluklara ve fevri davranışlara rağmen kimseye ya da oda yönetimine kırılmadığımızı beyan ederek ULAŞ-İŞ ve İSDER olarak tüm servis esnafının ve oda yönetiminin servisçilerin lehine olan her konuda yanlarında olacağımızı kamuoyuna saygı ile duyururuz.

TÜRKİYE ULAŞ-İŞ SENDİKASI VE İSTANBUL SERVİSÇİLER DERNEĞİ adına
Başkan: Murat ERDOĞAN 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Mehmet Cankur
31 Ocak 2014 Cuma 11:38
11:38
Çok degerli esnaf kardeşlerim dünkü toplantıya katılan tüm kardeşlerime mücadelerinden dolayı haklarını aradıklarından dolayı teşekkurlerimi sunarım.

Bu mucadelerinizi takip ederek gecmişte kalan hakkınız olan plakanızı( yunınıstana) yani gebze bölgesine sınırlarına dahi yaklaşamadıgımız bizlere yani esnafına sahip cıkmayan oda başkanımıza verilecek cevap dünkü toplumdu ANKARA oda başkanı İSTANBUL esnafının yanında olurken malesef bizim kendi başkanımızı yanımızda yok icimizde yok görevde yok anlaşılan şukı(30) yılımız gecti inşallah bundan sonra sendika ve is-der dernegi sahip cıkar haklarımızı bu degerli iki başkanımız öncülügünde haklarımıza kavuşuruz.

Mücadelelerinden dolayıSendika başkanı.Sayın ABDURRAHİM BAŞKANIMIZA VE İS-DER AŞKANI MURAT BEYE Sonsuz teşekkürllerimi sunarım.

ORADA BULUNAN GÖREV BAŞINDA OLAN TÜM EMNİYET GÜCLERİNE VE HABER YAPAN TÜM GAZETECİ ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM.

SAYGILARIMLA
Mehmet Cankur
31 Ocak 2014 Cuma 11:38
11:38
DEGERLİ EMEKCİ ESNAF KARDEŞLERİM.
DÜNYANIN EN BÜYÜK HİZMETİNİ YAPAN EN BÜYÜK DEGERLERİ TAŞIYAN ESNAF KARDEŞLERİM.VERDİGİMİZ VE VERECEGİMİZ BU MUCADELELER YILLAR ÖNCE OLMASI GEREKEN HAKLARIMIZDI MALESEF HER GELEN BÜYÜK VAADETLERLE GELİYOR O KOLTUGA OTURDUKTAN SONRA MAALESEF NE HİKMETSE UNUTULUYORUZ. ODANIN YILLAR ÖNCE VERECEGİ GİZMETLERİ İSDER VE SENDİKA ÖNCÜLÜGÜNDE HAKLARIMIZI ARAYALIM. PAZARTESİ UKOME ÖNÜNE YÜRÜYELİM. KENDİ HAKLARIMIZIN MÜCADELESİNİ VERELİM. HAYDİ ESNAF KARDEŞLER GÜCÜMÜZÜ GÖSTERELİM. BİRLİK VE MÜCADELE ZAMANI.
Coşkun Işık
31 Ocak 2014 Cuma 11:37
11:37
İSAROD YETKİLİLERİ SİZİN AYRIMCI TAVIRLARINIZ BİZLERE ZARAR VERİYOR. BÜYÜK GÖRMEYİN KENDİNİZİ...
Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor
31 Ocak 2014 Cuma 11:37
11:37
Selamlar...
Bana göre bu plaka taahüt olayının tek çözümü, bu servis odalarını tek çatı altında toplanması. Kırk çeşit odanın oldugu bir mekanın giriş kapısında tek başlık adında bir ünvan olmalı. Herkes ayrı telden çalar oynarsa bu iş bi şeye benzemez içinden de çıkılmaz.
Bahadır İnalpolat
31 Ocak 2014 Cuma 11:37
11:37
Gün birlik olma günüdür. Herkes herşeyi bir kenera bırakıp bu gün elimizden geleni yaparak ekmeyimizin kavgasını yapmalıyız.
11 Mayıs'ta Kazlıçeşme meydanında buluşmak ümidiyle...
Cemal Yaşar Ünal
31 Ocak 2014 Cuma 11:37
11:37
Sayın başkanım ben bir servisçi olarak her zaman arkanızdayız ve yanınızdayız. Benim ağzım 60 günden yandı. İnşallah siz bu durumu düzeltirsiniz. Ümraniye'de belki 250 servis aracınız var. Benim aracım bağlandığında bunların bir tanesi bana yardıma gelmedi ama ben arkadaşlarıma kırgın değilim ve her zaman sizin arkanızdayım. Ümraniye'ye sizin adınızı aşılamaya çalışacağım. Lütfen broşürlerinizi bastıralım ve yol iz kapanacaksa kapatalım. Her zaman arkanızdayım.
Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor
31 Ocak 2014 Cuma 11:37
11:37
Yeter artık siz dernekler neyi paylaşamıyorsunuz. Artık bi araya gelinde bizler için bişeyler yapın artık senetlerimizi ödeyemez hale geldik. Tur şirketlerinin eline düştük. Kanımızı eme eme kan bırakmadılar. Öyle bi hale geldik ki en sefil en fakir meslek bizim mesleğimiz bizler servisciler olarak canımızı malımızla beraber çalışıyoruz ama yinede hakkımızı alamıyoruz. Ben 11 Mayıs'taki mitinge tüm servisçi arkadaşlarımı bekliyorum. Bizler beraber ve kuvvetli olursak bu işi başarabiliriz. Kendi hakkmızı kendimiz arayalım.
Özcan Kuş
31 Ocak 2014 Cuma 11:37
11:37
Kaynarcadaki bazı arkadaşlarımız toplantının içeriğini ve katılımcıların ne karakterde olduğunu bilmeden yıllardır dostluk ve arkadaşlık yapmış olduğu arkadaşlarını incitebiliyor.
Sanki biz ön tarafta koşarak para pul marka sevdası olduğumuzu düşünerek seviyesiz konuşuyor. Biz onlar gibi dost kaybetmeyi değil para kaybetmeyi tercih ediyoruz. Ne hikmettir anlayamadım belli bir grup selamsız sabahsız suratlarından düşen bin parça arabalarına binsek ruh gibiler ki herşey menfaatmiş, gün gelir insana bir daha lazım olur. Bu mesajı alacak kişi ve kişiler kendini iyi biliyordur.
ozcan_kus@hotmail.com
Özcan Kuş
31 Ocak 2014 Cuma 11:36
11:36
Hamza başkan Soğanlı'daki toplantı salonunun parasını sen vermiştin, toplantıyı sen düzenlemiştin. Parayı biz arabacılar ödedik, ödediysen makbuzunu göster. Ama biz ödedik.
Osman Gençtürk
31 Ocak 2014 Cuma 11:36
11:36
Sayın arkadaşlar cok üzücü yazıklar olsun sanki karşımızda bir gurup mafya var sizlerin bu esnafa hic ama hic saygısı kalmamış bu tartışmalar burda olmaz sizler neyi baylaşamıyorsunuz Konuyu tartışma konusuna çevirmeye çalışan arkadaşlarımıza uyarıdır bugün esnaf icin bir araya gelip beraberlik olma günüdür işde fırsat 11 mayısta paylaşacağımız birlik ve beraberliğimizi kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz Dostluğu, sevgiyi ve geleceği Aşımızı, ekmeğimizi soframızı Hüznümüzü acımızı esnaf olarak hep beraber yanlız olmadığımızı gösterme zamanı geldi.

Biraz kavgaya araverelim hep beraber birlik olalım birlikten kuvvet doğar diye güzel bir ata sözümüz var. Ben de bugün burada büyük bir birliktelik olduğunu görüyorum.

Bu birlikteliğin kavgasız devamını diliyor ve hepinize saygılarımı sunuyorum
Murat Erdoğan
31 Ocak 2014 Cuma 11:36
11:36
Sevgili Mehmet Nuri

Sen yazılanları okurken okuduğuna göre değil ,sana söylenenlere göre yorum yapıyorsun ama sana sunu söyleyeyim .İşkembeden salladığımı söylüyorsun ya pes diyorum sana pes... birliği beraberliği bozan sizsiniz yukarıdaki yazı ile beraber site yönetimine tüm katılımcı üyelerimizin telefonunu ve isimlerini de yolladık katılımcılarla görüşüp tek tek sorunları ve olayı anlasınlar diye. yorum yapanlarda gerçekleri konuşuyor. burada Sizin içinizden 2 - 3 kişinin çıkıp ta ayrı ayrı isimlerle yorum yapması gerçekleri değiştirmez sevgili kardeşim .Bu yüzden işkembeden sallayan ben değilim yorumlarda ve yukarıdaki yazıda da hesap soracağım kelimesi yok tekrar oku rica ederim .Biz bir şey yapmamışken ortada yaşanan olayın sorumlusu sizlerken kalkıp bize çamur atarsanız hesabınızı iyi yapın diyorum .

Şunu özellikle tekrar vurguluyorum oda herkesin odası yapacağınız eylemde herkesin eylemi bunu destekliyoruz zaten bizde sizin gibi kin tutmak yok o mitinge katılacak 1 tek kişiyi engelemeyeceğiz rahat olun engelleme hakkımızda yok herkes hür iradesini kullanacak odanıza ve başkanınıza da saygısızlık yapmıyoruz.o eyleme bizlerde katılacağız araçlarımızla bu odanızın değil tüm servisçilerin meselesi bu konuda bencillik yakışmıyor koskoca odaya .
yukarıdaki olaylardan tutturmaya çalışıyorsunuz tutmuyor kalkıyorsunuz benim firmam olduğu için sen komisyoncusun söylemlerinize iş dayanıyor ama şunu özellikle belirteyim sana ,İşin boyutu senin felan firman var esnafın hakkını nasıl savunursun a gelirse çok şükür ben 7 yıldır sektörde sivil toplum kuruluşlarında gönüllü ve bedelsiz çalışan bir insan olarak hem kendimi hem de 15 yıldır belli bir çizgisi olan firmamı ispatlamış bir insanım ne açığım yada bildiğiniz gocunduğunuz bişey varsa hodri meydan buyurun dökün ortaya insanlar beni de tanır diğerlerini de bir esnafın iş alması yapması araç sayısının artması sonucu şirket kurmak zorunda kalması suçsa ben suçluyum o zaman ,benim gibi irili ufaklı bir sürü firma sahibi var kendi direksiyonda olanlar bile var bunlarda mı suçlu anlamakta zorluk çekiyorum mantığınızı.Ama bunun iftira olduğunu ortaya dökersem işte o zaman nereye kaçacaksınız .yargıya nasıl hesap vereceksiniz merak ediyorum şahsen.

Adresimi de soruyorsun ya yanlış adamların fedailiğini yaparak kendini ortaya atıyorsun ya ...benim adresim belli sevgili kardeşim internetten gir çok rahat bulursun beni adresimde gel bakalım da görelim gül cemalini.Bununla da yetinmiyorsun Kalkıyorsun 92 yaşında bedelsiz olarak servisçileri savunan bir insanı aşağılayıp yakışmayan kelimeler kullanıyorsun ya bir hemşehrin olarak beni hayretler içinde bıraktın bu tavrınla o insanki Türk sendikalarının duayeni İSMAİL TOPKAR gir internetten araştır yıllarca bu vatanı ve çalışanların hakkını dünya çapında savunmuş bir insan .Lütfen dozajı aşmayın insanlara hakaret etmeyin ...çok ayıp şeyler bunlar

Ama ben kalkar size dersem ki arkadaşlar hepinizin işi gücü var oda yönetimindesiniz ve maaş alıyorsunuz bu kadar darda esnaf varken bi kampanya yapın da kalan dönemde hiç biriniz maaş almadan bu hizmeti verin işte o zaman yönetimde kaç kişi kalırsınız bilemem.Bu hoş bir örnek değil belki ama Bunu neden örnek veriyorum Sevgili mehmet nuri diyosun ya siz şirketsiniz komisyon kesersiniz .Tabiiki şirketler işi alacak komisyon kesecek yada belli bir rakamla çalışacak insanla anlaşacak bunda kötü olan nedir.Benim kendi firmama ait araçlar bile başka esnaf arkadaşımın okulunda çalışıyor ve ben komisyon ödüyorum bunda sakınca nedir lütfen izah edermisin herkes anlasın ortada bir sıkıntı varsa çözülsün .Amma şunu ayırt edemiyorsunuz ve her gün bu söylemlerle ortalığı karıştırıp kan kaybediyorsunuz Sektörde firmada olacak şahısta ama herkes birbirinin hakkına hukukuna riayet edecek .Etmezse kanunlar devreye girecek biz bunu savunuyoruz buna inanıyoruz.

Gerisi senin deyiminle işkembeden sallamaktır Bütün Türkiye de firmalar var ,şahıslar var ama sorun yok çünkü iki taraf birbiriyle etle tırnak gibiler.Boş söylemlerle firmaların odanıza ve başkanınıza olan saygısını yitireceğinize dolu işler yaparak insanları kaynaştırmayı deneyinki 8 ay sonra hizmetinizden memnun kalan insanlar tekrar sizi baş tacı yapsın Dost acı söyler ama bunları da birinin söylemesi gerekiyor .buda ben olunca bazı arkadaşlarınız rahatsız oluyor her ne hikmetse.!

Bu yüzden son cümlemde üstüne basarak şunu tekrar belirtiyorum.Eğer eyleminizle ilgili bir engellememiz olacak zannediyorsanız böyle birşey beklemeyin bizden bilakis bizde orada olacağız bizde konuşacağız bizde hak arayacağız bunun dışında p.tesi günkü olayla ilgili görüşlerimizi yukarıda zaten kamuoyu ile paylaştık bundan sonraki dönemde oda yönetiminden yöneticilerimize sendikamıza yada derneğimize yapacağınız yorumlarda dikkatli olmanızı rica ediyorum.Hak ne ise onu konuşun amin ama iş dönüp te çamur atma iftira atma olayına dönüşürse Günhan kardeşime verdiğim cevapta olduğu gibi bizim kaybedecek hiç birşeyimiz yok .İş yargıya döner haklının haksızdan hesabını yargı sorar.Ve kurumlar yıpratılmış olur biz bu yolu yıllardır tercih etmedik ama siz oda olarak sanırım biraz bu konuda yönetiminizle oturup kendi kendinize yorum yapmanız gerekir kanısındayım .

BİZLER İYİ OLAN VE TÜM SEKTÖR İÇİN HAYIRLI OLACAK HERŞEYİN YANINDAYIZ

Sevgi ve saygılarımı sunuyorum tüm oda yönetiminize ve sevgili meslektaşlarıma
ULAŞ-İŞ ve İS-DER ADINA
Bşk.Murat ERDOĞAN
Bahattin Kartal
31 Ocak 2014 Cuma 11:36
11:36
öncelikle bu vesile ile taşımacılar.com'a teşekkür ederim.

Toplantıya bir umutla geldim ama şaşkınlık ve hayal kırıklığı yaşadım. Esnaf ve üyeler böyle bölünürse herkafadan birses çıkarsa hiçbiryere varamayız.

Sayın başkanlar güzel konuştular. doğruyu söylediler. Kürsü işgali ve diğer başkanlar konuşurken toplantının terk edilmeside doğru olmamıştır.

İstanbulda servisçilik yapan arkadaşlarımız sanki yunan vatandaşıymış gibi araçlarının bağlanması ve ceza yazılması engellenmeli.

Oda aidatı yüksek, oda üyelerine iş tevdi etmeli ki esnafda seve seve aidatını ödesin, ödeyebilsin.

Şirketlerin hovarda davranışlarının zararını esnaflar çekmesin.

LÜTFEN BİRBİRİNİZİ DAHA FAZLA KIRMAYIN.

HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM

SAYGILAR.
Mehmet Nuri Şahin
31 Ocak 2014 Cuma 11:36
11:36
Selamunaleykum sayin esnaf arkadaslar her keze kazasiz belasiz helalinden bol kazanclar dilerim. yukarda bahsi gecen olayda bende ordaydim kimin kimin misafiri oldugu ortada misafir gibi gelip ev sahipligine soyunan iki arkadas vardi esnaf icin odadan mesaj atilip ikram hazirligi yapilmistir.

Sayin Erdogan ve Barin bey yanina dunya sendikacilar birincisi oldugunu idda ettikleri bi dedeyle geldiler ve konusma yapmak istediklerini talep ettiler baskanimiz sayin Hamza Özturk konusmasindan sonra olabilecegini soyledi ve baskanimiz gerekli aciklamayi yaptiktan sonra sendikaci abimiz mikrafona gecip devrimci soylemlere basladi ve esnafi icinden cikilmayacak eylemlere davet edip işkembeden atmaya basladi ve baskanimizda olaya el koyup hakaretlerinden vazgecmesini vede ordan ayrilacagini soyledi konu tamamen boyledir sayin esnaf arkadaslar....

Sonrasina gelelim bizden sonra işkembeden sallayan ve bize hesap soracak Erdogan bey nerede hesap soracaksan adres ver geleyim neyin hesabini soruyon bi gorelim herkez durdugu yeri bilecek aksi taktirde hatirlatirlar tur işletmeciligi yapacan gelecen esnaf esnaf diyecen oylemi onu yemezler her seye ragmen oda yonetimi bu mitingi yapacak rahat ol Erdogan.....

(sayin esnaf arkadaslar eylem miting demek illaki birilerini magdur etmek degildir kontak kapatmak en kolay soylemdir ama gerceklesmesi guc bir harekettir ve benim cocugumun personelimin ne gunahi var sonucta ben ekmegimi onlardan kazaniyom ama bu miting gercek gununde gercek yerinde olacaktir )

Haydi hep birlikte mitinge !!!!!!!
Allah'a Emanet Olun
Seyfullağ Akca
31 Ocak 2014 Cuma 11:35
11:35
Yazıları okudum.

Başlık çok doğru olmuş yani. Servisçi esnafının kaderi bu. Birileri çıkar bişeyler yapmaya çalışır bizim ülkemizde hemen ayak bağı oluruz. Bırakın Hamza Öztürkü rahat adam koşturuyor çabalıyor. Her yerlerde hakkımızı arıyor oda oda yeter da gidin İSDER de falan siz çalışın.

Hamza bey gibi koşturun. oturduğunuz yerden tezgah kurma peşinde olmayın. Yeter artık iş yapana destek olun.karalama yaparak nereye varır insan.ben odaya üye değilim ama kıskanıyorum onları. Koşturan bir başkanları var.
Özcan Kuş
31 Ocak 2014 Cuma 11:35
11:35
Soğanlık toplantısında konuşmacı olarak çağırdığımız Hamza Bey, makamına yakışır harekette bulunmamıştır. Tarafsız olduğunu söyleyip tarafını belli etmiştir. Kariyer ve para kaybetmekten korkan adamla yola çıkamayız. O gün orda önce ben konuşacağım, sonra toplantıyı sonlayıp gideceğim kelimesi yetmemiş gibi ikramı ben verdim, toplantı benim diyemez, masraflarıda şoferlerin cebinden vermesine rağmen kendi cebinden masraf etmiş gibi hava yapması kabullenecek bir durum değildir.

Biz artık sendikanın yanındayız ve sendikalıyız.

Kolay gelsin
Saygılar.
ÖZCAN KUŞ
Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor
31 Ocak 2014 Cuma 11:35
11:35
11 mayıs da Kazlıçeşmedeyim evvelallah. Odamız bize sahip çıkmış bir miting düzenlemiş destekleyeceğinize karalamak için sayfalarca yazıyorsunuz. Vedat bey, Murat Erdoğan'ın arkadaşıymış kendisi öyle demiş.

Odamız ve Hamza Başkan turların üstüne çok gidiyormuş diye sitem ediyor vedat bey. Anlaşılan karalama kampanyası bu yüzden başlatıldı.Oda turlara karşı savaş açıp esnafı toplamaya başlayınca. İrili ufaklı bütün turlar başladılar paniklemeye. Murat Erdoğanın paniğide buradan kaynaklı gibi. Oda yöneticileri dünyanın her yerinde huzur hakkı adı altında ücret alırlar. Bu çok normaldir. Sendikacılar bedava çalışıyorlar sanki. Sendika ağları varya biz çok duyduk onları.

Bence önemli olan esnafın sırtından komisyon almamaktır. Hem komisyon alıp turculuk yapıcan hem de esnaf hakkını koruyorum diyeceksin. Biraz komik bu. Biz eski oda yöneticilerini de biliriz. Bu Hamza Başkanın yönetiminden Allah razı olsun.

11 mayısta buluşalım.
Birlik olalım.
Bizi sömüren bu tur firmalarından kurtulalım.
Murat MURAL
31 Ocak 2014 Cuma 11:35
11:35
Bizler servisçi esnafı olarak oda başkanı Hamza Öztürk'ün misafir olarak katıldığı ULAŞ İŞ sendikasının düzenlediği toplanlantıda sanki ev sahibi görüntüsü yapması hiç hoş değildi. Acaba kendileri böyle bir toplantı yapsalar bu kadar kişiyi toplayabilirmiydiler. İSDER ve ULAŞ İŞ sendikası bu işi servisçiler için bir görev haline getirip bu görevide hiçbir BEDEL olmaksızın yapılan masrafları kendi ceplerinden karşılamaktadırlar.Fakat oda bu işten gelen ranttan başı döndüğü için hep vur kaç taktiği yapıp testereyi hep kendi saflarına çekmektedir ama bizler tahdit beklerken kendileri arka taraftan götürmekle uğraşmaktalar.Bizlere tahdidi İSTANBUL TİCARET ODASI yaptırmıyor diyor ama öteki taraftan kendileri olmasın diye bayrak tutuyorlar.

Bizler gerek ticaret odalı gerekse servisçiler odalı olarak birlik olmamız lazımken ikilik oluşturuyoruz.Zaten bu yollardada belli oluyor servisçi servisçiyi sıkıştırır sanki birbirimizin yolcusunu kapacak gibi.Odanın taraf tutmadan tarafsız olması gerekir.Bizlerin paralarıyla ceplerini dolduracaklarına birazda bizleri düşünsünler. Kendilerini Allaha havale edip bu işide yapamıyorlarsa yeni kafalara bıraksınlar.
Lose Aydinoglu
31 Ocak 2014 Cuma 11:35
11:35
08.04.2013.kartal soğanlik'da ulas is sendikasinin toplantisina katildim.konusmaci olarak kursiye gelen İSAROD baskani Hamza Özturk'u yaklasik 1 saat dinledim. Çunku zaman birlik zamani idi. Fakat konusmasinin sonunda orda bulunmamizi saglayan ulas is sendikasi adina baskan Abdürrahim BARIN konusmaci olarak kursuye geldi. Konusma surerken İSAROD Baskani Hamza özturk mikrofonu alip ardaki paneli duzenleyen kuruma terbiyesizlikle itham edip. ssalonu terketmistir. yapilan bu haraket kurumlar arasi bir catisma ornegidir. biz cozum noktasinda ne yapabiliriz derken olaylar bu noktaya geldi.

İSAROD baskani Hamza Özturk,o salonda bulunmamizi saglayan insanlara ve akabinde sahsim ve salondaki arkadaslara yapilan bir saygisizlikti. Bu olayi tasvip etmedigmi bildirip yasananlari esefle kiniyorum.


ZAMAN BİRLİK ZAMANİDİR.....


Saygılar
Suat Aytekin
31 Ocak 2014 Cuma 11:34
11:34
İyi akşamlar arkadaşlar buraya ileti yazıyorsunuz isimlerinizi saklıyorsunuz neden isim saklıyorsunuz belkide aynı yazıyı başka isimlerde bir kişi yazıyordur diye düşünüyorum yoksa yanılıyormuyum isim gizleme neden teşekkür ederim
Suat Aytekin
31 Ocak 2014 Cuma 11:34
11:34
Sayın arkadaşım GÜNHAN SİNAR ben ne bir yere üyeyim ne bir kişi için burdayım ben kendim için burdayım ben AYTEKİN TUR olarak değil ben ESNAF olarak burdayım eğer bizlerin hakkını savunma yapacaksanız her zaman yanındayım yok eğer bizlerin hakkını savunmayacaksanız o zaman biz servisçi ESNAF,ı olarak kendi yolumuza tek başımıza devam ederiz neden alınıyorsunuz sölediklerime beni tanıyan yok aranızda habire atıp tutuyorsunuz benim adıma neden birde güzel birşeyler söyleseniz gam yemeyeceğim.

Arkadaşlar ben diyorum ki bizlerin yani servis esnafını her yerde koruyun ezmeyin bizleri kendi arkadaşlarınız ile habire ne yazılırsa ona cevap veriyorsunuz yok arkadaşınız yok değil ben sadece ve sadece ESNAF olarak konuşuyorum neler yapabiliriz bu konuda ben yılar önce odaya kayıtlı idim neden oda üyesi idim neden insanlara yanlış kelimeler konuşuyorsunuz ve ben buğüne dek kimsenin üzerinden PARA kazanmadım eğer işlerim olursa kendim araba aldım yaptım ama artık bende sadece ESNAF olarak devam ediyorum bu konuşmamda eğer başka şeyler yazacaksanız sizleri ALLAH,a havale ediyorum teşekür ederim tüm ESNAF arkadaşlara ve teşekkür ederim İSORAD yönetimine ve İSDER yönetimine teşekkür ederim ve sonunda bu toplantıyı düzenleyen ULAŞ ,iş sendikasına da teşekür ederim

İyi Akşamlar Arkadaşlar
Vedat Canlı
31 Ocak 2014 Cuma 11:34
11:34
Cengiz bey dün bende o toplantıdaydım, Hamza başkanıda uzaktan az çok tanırım yaptıklarını bilirim .Murat beyi de iyi tanırım birçok toplantısına iştirak ettim.Abdürrahim başkanıda tv lerden dinledim aslında hepiniz aynı şeyleri söylüyorsunuz .Adamlar sizi toplantıya davet etmiş flamalarını bayraklarını indirmişsiniz ,ilk biz konuşacağız sonra gideriz kimse kalırsa konuşursunuz demişsiniz ki ben bu olanları canlı canlı salonda dinledim ve gördüm toplantı yaklaşık 1 saat bu yüzden Hamza başkanın bu tavrından dolayı geç başladı .Hamza başkan konuşurken mikrofonda sesini duymakta zorlandık bişeylerden bahsetti ama kusura bakmayın arkadaşlar yüreklerimizi soğutamadı ondan sonra çıkan Abdürrahim başkan avazı çıka çıka bunların bilinen şeyler olduğunu miting ten ziyade sokak eylemlerinin bu tür konularda daha etkili olacağını 2011 yılında İSAROD-İSDER-ULAŞ İŞ olarak odada basın açıklaması yapıldığını ama sonra odanın sözünü tutmayarak eylemden vazgeçtiğini buna anlam veremedikleri söyledi.

Sonra olan oldu oda yöneticileri kürsüye hucum ederek Hamza başkan mikrofonu Abdürrahim beyin elinden aldı . terbiyesizlik yapıyorsun dedi .Bu olaydan sonra salona dönerek toplantının bittiğini herkesin dağılmasını söyledi ben şoklara girdim .Bir oda başkanı bunu niye yapar diye halen düşünüyorum vardığım tek sonuç ise Abdürrahim başkanın söyledikleri sayet doğru ise yapılanlar oy uğruna ve koltuk uğruna demekten başka bişey aklıma gelmiyor.Sonra bir oda başkanı firmalara bu kadar sert çıkmamalı firmalar olmasa büyük çaplı işleri hangi esnaf tek başına alabilir.Ama şuna katılıyorum firmalar haddini bilecek bir sürü kesinti yapmayacak riskleri oranında komisyon elbette kesecekler buna kimse bişey diyemez.Zamanında ödeme yapacaklar hak yemeyecekler ama bunun haricinde bir oda başkanının firmalara bu kadar açık ve net şekilde saldırıda bulunması hiç bir sorunumuzu çözmez nefret edilen bir başkan olmaktansa saygı duyulacak bir başkan olmanız daha klas olmazmı Hamza başkanım inanın sizi çok seviyorum .Tavırlarınızı beğeniyorum ama dün olmamalıydı dünü yaşamamalıydık.Kimin kışkırtması yada yönlendirmesi oldu bilmiyorum size karşı ama olgun bir kişiliği olan siz bu gaza gelmemeliydiniz.Cengiz bey dün salonda inanın olanlardan sonra esnaf odasının dağıttığı mitingle ilgili broşürleri katılımcıların yüzde 80 i yırttı ve kazlıçeşmeye katılmayacaklarını sesli bir şekilde dile getirdi.bu olay neticesi o an kürsüde olan Murat ERDOĞAN başkanın söyledikleri çok manidardı.Arkadaşlar sevgili meslektaşlarım burada biraz evvel yaşananlar sendikamıza ve başkanımıza yönelikti bizim odayla bir problemimiz olmaz yöneticiler değişir önemli olan esnafın çıkarları bu toplantıda olanları unutarak kazlıçeşme mitingine katılın diye verdiği mesaj servisçilerin haklarını yiyenler ve onları aldatanlarla ilgili masaya vura vura bizlere anlattıkları ve verdiği güç takdire şayandı o an şunu düşündüm İŞTE BENİM ODA BAŞKANIM bu adam olmalı dedim ve çıkışta kendisini bulup oda başkanı olmasını temenni ettim kendisi bana ''ben arabacılıktan gelme bir firma sahibiyim.

oda başkanlığı gibi bir düşüncem olamaz üye dahi değilim odaya ben ve arkadaşlarım direk yaradana bağlıyız odalar gibi bir yerlere bağlı değiliz .Biryerlerden emir almıyoruz Böylesi daha zevkli dua edenimiz daha çok kasamızda para olmadığı gibi maaşımızda yok ama daha mutluyuz ve daha huzurluyuz ne yapıyorsak 70000 kişi için yapıyoruz .Dedi ve beni bir kez daha fethetti tüm arkadaşlarımla birlikte. Allah hepinizden razı olsun uzattım biliyorum ama tek dileğim kırgınlık olmadan oda-sendika-dernek yani Hamzanın h si Abdürrahimin Ası Murat ın M si ni birleştirip hakkımızı gaspedenleri HAM yapmak varken sevgili başkanlarım bizi gözetin ve koruyun hepinizi çok seviyorum.

Özellikle Hamza başkanım ortada bişey yokken bu işi uzatmayın zaten yukarıdaki yazıda Murat ERDOĞAN gayet usluplu bir yazı yazarak size herhangi bir kırgınlıklarının olmadığını ve servisçi adına yapılacak her güzel şey için yanyana olmayı taahhüt ediyorken kendini bilmez kişilerin sizi birbirinize düşürmesine izin vermeyin bence,

Allah emanet olun herkese hayırlı işler bol kazaçlar.
(geveze bir servisçi)
Ali Kemal Daşan
31 Ocak 2014 Cuma 11:34
11:34
Soğanlıkta ki toplantıya büyük umutlarla katıldım, birbirine güvenen birbiririne destek olan, omuz omuza veren servisci meslektaşlarım olacağını düşündüm ve hala da aynı düşüncedeyim. birbirimize güvenmeden birbirimize inanmadan bu yolda hakkımızı alamayız ve haklı olduğumuzu ispatlayamayız.

Bizim için aynı yola baş koymuş iki kuruluşumuzun ufak da olsa aile içi kavga diyebileceğim tatsız bir olayına şahit oldum. bu olayda isarod başkanımızı haklı göremeyeceğim hangi koşulda, ne şakilde olursa olsun toplum önünde konuşmacı olan ve başkan sıfatında bir şahsın elinden çekiştirerek mikrofonu almak ve konuşmasını kesmek makam sahibi başka bir başkana hiç yakışı kalmadı. madem ki biz aynı yolun yolcusuyuz, aynı davayı savunuyoruz, diyorsak bu yolda herkezin düşüncesine saygı duymalıyız. bu düşünce bize yanlış gelse dahi. bu tatsız olayı bir kaza kabul etmek istiyorum, kendi adıma.

Birlikten kuvvet doğar inancına sahip olmasa idik, o gün orda toplanmazdık. lütfen birlik olalım, kanayan yaramıza tuz değil, merhem koyalım. Türkiye de plaka tahdidi diye bir kavram varsa ki var, hakkımızı almak için her yola baş vuralım, ve üzerime ne düşüyorsa yapmaya hazır olduğumu bildiriyorum.

Emeği geçenlere teşekkür ederim.
SAYGILARIMLA
Yusuf Ziya Yeşil
31 Ocak 2014 Cuma 11:34
11:34
08.04.2013 günü Kartal/Soğanlıkta esnaf arkadaşlarımızın sorunları ve çözümleri konulu toplantı da bende bulunuyordum. Gönül isterdi ki her iki kuruluş da (İSAROD-ULAŞİŞ SENDİKASI) esnafların çıkarları doğrultusunda birlik de hareket edebilseydiler çok daha güçlü ve sağlam bir yapılaşma olucak, esnafın hakkı daha güzel savunulacaktı.

Fakat İSAROD Başkanı Hamza ÖZTÜRK hala anlam veremediğim bir tutum içerisine girerek Ulaş-iş sendikası Başkanı Abdulrahim BARIN' ın konuşmasını istemediğini onların konuşmacı olduğu bir toplantı da konuşma yapmıyacaklarını eğer kendisinin konuşma yaparsa da konuşması bittikden sonra diğer konuşmacıların konuşmalarını dinlemeyerek salonu terk ediceklerini belirtmişlerdir. Fakat oradaki esnaf arkadaşlarımızın ısrarları doğrultusunda konuşmasını yaparak mikrafonu Ulaş-iş sendikası Başkanı A. BARIN' a devretmiştir. A. BARIN' ın konuşması devam ederken İSAROD Başkanı Hamza ÖZTÜRK sahneye çıkarak mikrofonu BARIN'ın elinden alarak kendisine terbiyesizlik yapma gibi bir kelime kullanmıştır. Sonrasında da yönetiminde ki arkadaşlarla birlik de salonu terk etmişlerdir.

SAYIN İSAROD BAŞKANI HAMZA ÖZTÜRK servisçilerin sorunlarını dile getirdiğiniz konuşmanızda size katılmıyo değilim hepsinde size katılıyorum katılmakla kalmayıp ben ve bütün servisçi arkadaşlarım bu sorunları uygulamalı olarak öğrendik...

Bizim esnaf olarak siz ve sizin gibi yöneticilerden bu sorunların neler olduğuyla ilgili bir konuşma değil..! Bu sorunlarımızın çözüme ulaşması için daha çok ses getirecek servisçilerin sorunlarını sokaklara taşıyacak gerçek bir eylem planı içerisine girilmesi olmalıydı... Siz de çok iyi biliyorsunuz ki servisçilerin sorunları masa başında konuşmakla çözülmüyor. Böyle olsaydı şimdiye kadar bu olaylar çoktan çözülür sizlere de gerek kalmazdı. Ulaş-iş sendikası Başkanı Abdulrahim BARIN' ı bu yöndeki çalışmalarından dolayı kutluyorum.

Onların butür faaliyetlerine ben ve çevremdeki bütün servisçi arkadaşlarımla birlikte destekliyorum.
Mehmet Cankur
31 Ocak 2014 Cuma 11:34
11:34
COK DEGERLİ ESNAF KARDEŞLERİM.

BİZ ESNAFLAR OLARAK YILLARDAN BUYANA MÜCADELE İCİNDE OLUP KAR,YAGMUR,CAMUR,FIRTINA DEMEDEN YAPILMASI GEREKEN HİZMETLERİN EN İYİSİNİ YAPMAYA CALIŞAN BİR KİTLE OLARAK BU YAŞANAN OLAYLARA BAKTIGIM ZAMAN SAYIN HAMZA ÖZTÜRKÜN ESNAFIN YANINDA OLMADIGI ANLAŞILMIŞTIR.
SAYIN HAMZA ÖZTÜRK BAŞKAN OLMADAN ÖNCE ESNAFIN BİR BİREYİ OLARAK GÖRDÜM,VE GÜCÜM DAHİLİNDE DESTEKLEDİM.SAYIN HAMZA BAŞKAN BİZLER İSTERDİKKİ,ODA,SENDİKA İS-DER HEP BİRLİKTE OLUP ESNAF KARDEŞLERİMİZİN HAKLARININ GASP EDİLMEMESİNİ İSTERDİK,YALNIZ HAKKIMIZI ARAYAN SENDİKA VE İS-DER OLMAMALIYDI. BİR İNSAN YOK OLDUGU ZAMAN NEYLE ANILIRLAR,YAPMIŞ OLDUKLARI KALICI HİZMETLERLE ANILIRLAR.
UNUTMAKİ BAŞKANN HALKA HİZMET HAKKA HİZMETTİR
Cengiz Toprak
31 Ocak 2014 Cuma 11:33
11:33
Arkadaşlar bakın önümüzde güzel bir eylem var. Elimizden geldiğince ona destek olacağımıza burada saçma sapan yazılar yazıyorsunuz. Grupçuluk nereye kadar yapılır.Yazık bu esnafa siz ulaş iş veya isder.sizde yapaydınız ya miting falan. Şimdi yapılıyor diye hep bir ağızdan karşı geliyorsunuz.bende esnafım götürenin turlar olduğunu bilirim.erdoğan tur,aytekin tur hep komisyonlar keser.esnafın cebine ellerini atarlar.Şimdi bizi sömüren bu turlara karşı birlik olalım diyoruz.turcular başlıyor odaya çamur atmaya. Neden acaba saltanatları yıkılır. Komisyonları kesilirmi diye korktular acaba.

Yürü be Hamza Başkan sonuna kadar yanındayız.
Murat Erdoğan
31 Ocak 2014 Cuma 11:33
11:33
Sevgili Günhan ,

Yukarıdaki yazımızda size bir tepki koymamışken , kamuoyu açıklaması yapmışken siz hala bildiğiniz yöntemlere başvurarak tüm servisçilere adam gibi hizmet veren 7 yıldır onların her hakkını sizden daha iyi savunan bizim kurumlarımıza sendikamıza ve derneğimize çamur atarak kendi pisliğinizi görmeden bir yerlere gitme derdindesiniz ya bu saatten sonra BENDEN GÜNAH GİTTİ KARDEŞİM...


Çok pişkinsiniz başka birşey diyemiyorum .Benim toplantıma misafir olarak geleceksin benim bayrağımı flamamı asılı olduğu yerden indireceksin ,kendi broşürünü dağıtacaksın önümüzdaki seçimlerin oyu uğruna pasta börek dağıtacaksın, önce ben söz alırım diye çocuksu tavırlara gireceksin yarım saat toplantıyı SABOTE edeceksin, bunlar sana verilip ya sabır çekilecek başkanın adam gibi dinlenecek arkadan kalkıp kürsüyü Sendika başkanı konuşurken oda yönetimi olarak basacaksınız konuşan başkana terbiyesiz diyeceksiniz elinden mikrofonu alacaksın .Sonrada suçlu biz olacaz değilmi bravo tebrikler.

Sen katılanlardan özür dileme ağzını boşa yorma kardeşim toplantı biti dağılın diye start verdiğinizde salonu sizden başka terk eden olmadı zaten 7 kişiydiniz topu topu notunuz kalan servisçi kardeşlerimiz tarafından verildi ama halen bizlere ,bizim gibi bu işe yıllarını vermiş gönüllü kuruluşlara sendika ve derneklere çamur atmaya devam ederseniz inanın siz kaybedersiniz .Çünkü bizim kaybedecek bişeyimiz yok sizler gibi maaşımızda yok özellikle şahsım gerektiğinde firmalara İTO da kimselerin ağzına almaya cesaret edemediği kelimelerle hesap sorarken, esnafın sıkıntılarıyla uğraşması gereken odanızın görevini Sendikamız ve Derneğimiz 7 yıldır kimseden 5 kuruş almadan alasını yapıyor ,sponsor anlaşmaları ve 2012 nin ocak ayında başlattığınız ve şu anda resmi internet sitenizde yayınlanan üyelerinizin PLAKA TAHDİDİ ile ilgili imza kampanyanızdan başka plaka ile ilgili yaptığınız nedir Allah aşkına federasyon başkanınız Sn.Bedevi PALANDÖKENE bile 2011 yılında biz giderek tahdit istiyoruz yardım edin dediğimizde onun bile istanbul da plaka tahdidi olmadığından haberi olduğunu o anda öğrendik ve nasıl kim için çalıştığınızı net olarak o tarihte çok iyi anladık Söyletmeyin şimdi beni söyleyecek çok şey var ama sırası geldiğinde tek tek söyliycem acele yok ...

Bu millet sayenizde uyuduğu uykudan uyandı dün yaptıklarınızdan sonra TAKKENİZ DÜŞTÜ KELİNİZ GÖRÜNDÜ ....Sadece gülüyorum halinize Naçizane bir tavsiye Gece yatarken kafanızı yastığa koyduğunuzda ilk göreve geldiğiniz günden dün yaptığınız en büyük yanlışınıza kadar bir düşünün eğer içiniz rahat değilse kardeşiz bundan sonra sizlerle,yok içiniz gayet rahatsa ve bizi suçlu görüyorsanız halen yaptığınız bu olaylarda size yemin ederim İSTANBUL SERVİSÇİLER DERNEĞİ ve TÜRKİYE ULAŞ İŞ SENDİKASI bir yana Murat ERDOĞAN olarak elimden çekeceğiniz var Herkes hesabını ona göre yapsın

Bu arada sana gelen ve üyemiz olan beni tanımadığını iddia ettiğin İSMAİL YILMAZ adlı üyemizin üyelik formunu ve kaç yıllık üyemiz olduğunu resmi bir yazı yazda sana bildirelim ...


İSDER VE ULAŞ-İŞ ADINA
Bşk.Murat ERDOĞAN
Onur Bostancıoğlu
31 Ocak 2014 Cuma 11:33
11:33
Bence esnaf birlik olmalı.Odamızın çağrısına uyup Kazlıçeşmede olacağım bende.
Suat Aytekin yorum yapmış oda bana ne yaptı demiş. Bana ne zaman ihtiyacım olsa yardımcı oldular. Hatırladığım ve burada okuduğum yorumlara göre Suat Aytekin, Aytekin turun sahibi.Yani bizim odamızın değil ticaret odasının üyesi.Yaşayıp gördüm dediği şeyi yaşasa yaşasa ticaret odasıyla yaşar.
Plaka tahdidi dediği şeye bildiğim ve öğrendiğim kadar ticaret odası karşı çıkıyor. Çünki kendisi aytekin turun sahibi. Benim bildiğim ve gördüğüm bu turların yani aytekin tur olsun diğer turlar olsun bu turların yanında sömürülen servisçiler bizim odamıza gelirler. Bizim odamıza gelen bu servisçilere odamız başkanı ve yöneticileri avukat ,muhasebe ,yakıt ,araç alımı gibi bir sürü konuda yardımcı olurlar. Ben bu iftiraları gördükçe anlatılan olayı daha iyi anlıyorum. Başkanımızın neden tepki gösterdiği belli. Sorun bakalım odamıza isroda kayıtlı suat aytekin diye biri varmı ki. Neyi yaşamış ki. böyle yalanlar çok ayıp.
Ben İSAROD'A güveniyorum. Her zaman yanlarındayım. Hatta bir gün odadaydım yöneticilerimizden biri servisçiler derneğinden gelen aracı bağlanmış bir servisçiye yardım ediyor bütün bildiklerini anlatıyordu. Ben gördüğüme inanırım.
İftiraya değil.
Kimlik bilgilerinin görüntülenmesini istemiyor
31 Ocak 2014 Cuma 11:33
11:33
Bizler servisçi esnafı olarak oda başkanı Hamza öztürkün misafir olarak katıldığı ulaş iş sendikasının düzenlediği toplantıda yaptığı yavuz hırsızlığa sadece baka kaldık oda başkanının misafir olarak katıldığı toplantıda sanki ev sahibi gibi görüntü yapması hiç yakışmadı.
İSDER ve ULAŞ İŞ bu işi servisçiler için bir görev haline alıp bu görevi hiçbir BEDEL gözetmeden yapmaktadır fakat oda bu işten gelen ranttan başı döndüğü için hep vur kaç taktiği yapıp testereyi hep kendi saflarına çekmektedir ama bizler tahdit beklerken kendileri arka taraftan götürmekle uğraşmaktalar kendilerini allaha havale edip yapamıyorlarsada bu işi bırakmalarını talep ederim.
Mustafa Taşcı
31 Ocak 2014 Cuma 11:33
11:33
Sayın başkan bahsi edilen toplantıda bende vardım.
Ben hiçbir derneğe gruba üye değilim. Benim orda bulunma nedenim plakalar hakkında bilgi sahibi olmak ve çözümleri tartışmaktı. Fakat konu bambaşka bi yere gitti. Servisciler odası başkanı yaptıklarını yapacaklarını anlatı. Bir nevi kendilerini övdüler. Yaşanan olayda ben tamamen sizin tarafınızdayım. Öyle mikrofonu alığ atıp tutup toplantıyı terk etmekle olmuyo.kimin haklı kimin haksız olduğu ortaya çıkmıştır.
Hiç düşünmeden sendikaya üye oldum. Değerli meslektaşlarımın abilerim ben sizden biri olarak sölüyorum sendika hakkımız savunabilecek tek kurumdur. Eylemse eylem kontak kapatmaysa kontak kapatma. Biz bu şekilde sesimizi duyuramassak bazı kişiler bizim üzerimizden ceblerini doldurmaya devam edecek. Sayın başkan ben kendi adıma bundan sonra yapılacak her oturumda her eylemde imkanlarım el verdiği sürece yanınızda olacağım.
Saygılar
GÜNHAN SİNAR
31 Ocak 2014 Cuma 11:32
11:32
Esnaf bir kaç adım öne çıkmak , sesini duyurmak isterken bizim iyi tanıdığımız kişiler her zaman ki gibi grup çıkarlarını öne çıkararak üstlerine düşen vazifelerini yerine getirdiler! İsmi zikredilen şahıslar Odamıza gelip bir esnaf toplantısı düzenlemek istediklerini belirtmişler ve Başkanımız dan konuşmacı olmasını talep etmişlerdir. Başkanımız da 11 Mayıs eyleminin esnafa tanıtımı açısından böyle bir toplantıya katılmayı uygun görmüş ve bölgedeki esnafımıza da mesaj atarak katılabileceğimizi bildirmiştir.
Sizin tarafınızdan düzenlendiğini söylediğiniz toplantıya bizi davet eden ve sizin arkadaşınız olduğunu söylediğiniz kişiler, söz sizden açılınca Murat Erdoğan'ı sadece isim olarak bildiklerini sendika ile falan işleri asla olmadığını amaçlarının sadece esnafın çıkarları olduğunu ısrarla vurgulamışlardır. Bunu üzerine toplantıya katılım sağlanmış ve esnafın çıkarı doğrultusunda 11 Mayıs eylemini tanıtmak üzere Kartal'a gelinmiştir.Başkanımız konuşmaya başlamış esnafın genel anlamda bütün sorunlarına vurgu yaparak 11 Mayısa çağrı yapmış ve esnafları mücadeleye davet etmiştir.Başkanımız konuşması boyunca sendikanız ve derneğiniz ile ilgili tek bir laf etmemiştir.
Daha sonra söz alan Abdürrahim Barın ise daha mikrofonu eline alır almaz kendi grup çıkarlarını öne çıkarmış ve Odamıza sallamaya başlamıştır.Bizler oraya grup çıkarlarını değil esnafın çıkarlarını konuşmaya geldik.Bizler oraya esnafımızın biricik umudu olan Odamıza atılan iftiraları değil tur firmalarının esnafımıza attığı kazıkları konuşmaya geldik! İSAROD Başkanı ve Yöneticileri olarak oraya esnafın 11 Mayıs eyleminin ,esnafı makus talihini kırmak için güçlü bir başlangıç olmasını sağlamaya geldik.
Ben demiştim,ben yapmıştım demeye değil biz olmaya gelmiştik!! Kavga etmeye değil birlik olmaya gelmiştik! Ne yazık ki aynı dar grup mantığı hortlayarak buna engel oldu. Buradan bir daha tekrarlıyoruz çıkarı esnafın çıkarı ve birlikteliği olan özü sözü bir herkes ile her yerde birlikteyiz.Ancak çıkarı sizler gibi sadece kendi grupları ve reklamları olan kişiler ile çay bile içmeyiz! Bırakın bu grupçu ,bölücü zihniyeti. Esnafa nasıl bir faydamız olur, 11 Mayıs eylemi nasıl daha güçlü gerçekleşir diye kafa yorun.Keza bu esnafın artık bu tartışmaları,çekişmeleri dinleyecek ne hali ne de zamanı var.Böyle bir tartışmanın içine çekildiğimiz ve istemeden de olsa yer aldığımız için bütün esnaf ağabey ve kardeşlerimizden özür dileriz.Şimdi söz sırası artık senin. Haydi servisçi kardeşlerim 11 mayıs Kazlıçeşme mitinginde omuz omuza verelim!
GÜNHAN SİNAR / İSAROD YÖNETİM KURULU ÜYESİ
Suat Aytekin
31 Ocak 2014 Cuma 11:32
11:32
Merhaba Sayın SERVİS ESNAFI arkadaşlarım,
Ben bugüne dek okul servisi ve personel servisi çekerek hayatımı kazanmaktayım. Yanlız bugüne dek görmedim ki okul servisçiler odası bir esnaf için çalışsın yada çalıştığını göstersin. Ne zaman birşey olsa kendilerine yarar olması için çalışırlar ne zaman serviçiyi ilgilendiren bir şey olsa bırakın serviçiyi yardım etmezler ben bunu yaşadım ve de gördüm ve bu olayda da tüm servisçiler haklarını almak için çalışsa da görünen köy kılavuz istemez.
Arkadaşlar PLAKA tahdidi vardı. Ne oldu arkadaşlar OLMADI. Bir ESNAF arkadaşımızın durumu şıkışık olsa yine yardım olmadı yada bir ESNAF arkadaşımızın sorunu olsa kime gidecek, bağlı bulunduğu odaya gidecek. Sorununa orda cevap aranacak neden mi? derseniz oda nedir, biz okul servislerine yol belgesi ya da bir evrak almak için oraya gidiyoruz ve burdan çıkarılan cevap ise SERVİSÇİLER ODASI yani bizlerin yardımına koşan odamız nerde ben bilmiyorum.
Nerde TAAAAAA uzaklarda bazı kelimeler bazı insanları moralini bozuyor. Oda ne yapsın bu hareketi yaptığı için çıkıp gitmeyi bildi. Orda durupta bir ESNAF arkadaşımızın konuşmasını dinlemedi yada dinleyemedi. Hoşuna gitmeyen bazı konular vardıda onun için aslında istediği konular olsa hemen alkış tutarlardı. Evet sayın arkadaşlarım biz ESNAF'lar her zaman tek başımıza kalmaya mecburuz.
Bizlere bu haberleri ulaştırdığı için TAŞIMACILAR.COM'a teşekkür ederim.
İyi Akşamlar,
Yazarın Diğer Yazıları